sobota, 29 lipca 2017

Transerfing rzeczywistości, powrót po latach



Postanowiłam odgrzebać tego bloga.


Jak wiecie miałam dość sporą przerwę w publikowaniu swoich doświadczeń i refleksji. Okres studiów był ciekawym pod względem rozwoju osobistego rozdziałem w moim życiu. Byłam pochłonięta studiowaniem, pracą.. zwykłymi problemami życia codziennego. Jednak nie zapomniałam o Traserfingu, przeciwnie! Był wówczas pomocny w podejmowaniu ważnych dla mnie decyzji.  Transerfing jako system magiczny (jak wczęśniej wspomniałam) zaczął być dla mnie bardziej filozofią niż metodyką działań. Teraz czuję potrzebę dzielenia się z Wami moim spojrzeniem na Transerfing. Zastanawiam się ile z Was wykorzystuje Transerfing w swoim życiu. 





I decide refreash this blog. As you probably know, I had a big break with a publishing posts about my experience and reflexion. I was very busy. I was absorbed time of studing  and working and
a ordinary problems of everyday life. It was a turbulent 
but interesting time of personal growth. 

But I did`t forget Transerfing, contrary! It was important  help with make a big choices in my life. Transerfing as a magic system (like I said) begin more philosophy than methodology of actions. Now I feel a need to shearing my transerfing-life with you. I wonder how many of you use transerfing
in life…


Zapraszam do Strony Doświadczenia i Refleksje w którym już wkrótce opublikuje etapy osiągania pierwszego celu. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz